Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Hala Gąsienicowa- Maj 2013

Długo musiałem czekać na swoją kolejną wycieczkę w góry. Aż 9 miesięcy. Niestety nie zależało to ode mnie. Na szczęście nadeszła Majówka i pretekst do wyjazdu w Tatry.

Jako, że jest to początek naszego sezonu wybraliśmy spacerową trasę. Mieliśmy ze sobą „nowicjuszkę” i chcieliśmy pokazać jej trochę gór. :)  Uznaliśmy, że najodpowiedniejsza będzie trasa do schroniska „Murowanieć” na Hali Gąsienicowej. Wstaliśmy ok 5 rano i o 6 byliśmy gotowi do drogi. Nie było ruchu na „Zakopiance”, więc na początku szlaku byliśmy już o 7. Wybraliśmy to co zawsze a mianowicie niebieski szlak „Upłazem”. Pogoda nie dopisywała szczególnie. Było pochmurnie ale na szczęście nie lało. Po ok. 1h drogi wyszliśmy z lasu. Po obu stronach pod nami unosiła się mgła. Może byłaby bardziej widowiskowa jeżeli świeciłoby słońce. Niedługo potem dotarliśmy do schroniska. Nie było dużo ludzi i bez problemów znaleźliśmy miejsce przy stole. Zjedliśmy śniadanie, pogadaliśmy i ruszyliśmy w stronę Czarnego Stawu Gąsienicowego. Niestety dalej nie było żadnych widoków, ale mieliśmy nadzieję, że to się zmieni. Droga do stawu nie zajęła dużo czasu. Gdzieniegdzie zalegał jeszcze śnieg. Usiedliśmy na kamieniach i odpoczywaliśmy. W pewnej chwili zrobiło się jakoś jaśniej. Chwilę potem odwracamy się w prawo i zza chmur wyłania się zbocze Kościelca. Zaraz potem pokazywały się nam inne szczyty. W końcu odsłoniła się cała panorama. Od Kościelca przez Kozi Wiech po Granaty. Zaczynamy robić zdjęcia bo nareszcie jest temu okazja. Niestety okno pogodowe trwało tylko 10min i wszystko znowu przysłoniła gruba warstwa chmur. Udaliśmy się więc w kierunku schroniska. Z powrotem nie wchodziliśmy do budynku tylko prosto kierowaliśmy się do Kuźnic. Na drogę powrotną wybraliśmy żółty szlak przez Dolinę Jaworzynki.
Mimo złej pogody uważam wycieczkę za udaną. Udało się zobaczyć co nieco gór i to jest najważniejsze. :)

dsc_0036 dsc_0057 dsc_0065 dsc_0100 dsc_0112 dsc_0143 dsc_0147v1 dsc_0150v1 dsc_0155v1 dsc_0158v1 dsc_0189